فروشگاه بزرگ لایکو
 
فروشگاه بزرگ لایکو
عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات
 
 

معرفی رویکردی جدید در بازاریابی اینترنتی

قیمت: 3500 تومان

بازاریابی اینترنتی رویکردی نوین به بازاریابی سنتی است و مشتمل بر رده گسترده ای ازفعالیتهای بازاریابی اعم از تبلیغات، برندینگ، برنامه های ایجاد وفاداری و مدیریت ارتباط با مشتریان است.
بازاریابی اینترنتی به این دیدگاه اشاره دارد که چطور اینترنت می تواند در کنار رسانه های سنتی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده شود و اینکه چطور فرایندها و ارتباطات بازاریابی داخلی و خارجی می توانند از طریق تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی بهبود پیدا کنند.
گرچه تاکنون استراتژیها و راهکارهای گوناگونی در زمینه بازاریابی اینترنتی مطرح شده اما کمتر به بحث رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یکپارچه سازی آن با پست الکترونیک پرداخته شده است. راهکاری تازه که هم اکنون یکی از بحث برانگیز ترین مباحث تخصصی در بازاریابی اینترنتی است.
شاید شما هم در مقاله های مختلف خوانده باشید که بازاریابی از طریق ایمیل در حال رکود و یا کم رنگ شدن است و امروز، همه در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی صحبت می کنند.
واقعیت این است که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی واقعا در حال رشد است و بسیار موثر هم هست ولی آیا این موضوع دلیل بر کم رنگ شدن یا نابودی روش های دیگر بازاریابی مخصوصا بازاریابی از طریق ایمیل هست؟
در این کتاب به طور مفصل به این موضوع پرداخته شده است و با یک رویکرد جالب، ایده های جالبی در مورد هر دو روش بازاریابی یعنی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ مطرح شده است و اتفاقا این دو روش به عنوان روش های مکمل یکدیگر، مورد بررسی قرار گرفته اند.
خواندن این کتاب ایده های جدیدی را برای شما مطرح خواهد کرد که به کار گیری آنها در استراتژی بازاریابی آنلاین، تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


شنبه 29 تير 1392برچسب:دانلود, ,36000 جیمیل, معتبر,, :: 15:6 ::  نويسنده : مینا

دانلود 36000 جیمیل معتبر

قیمت: 3600 تومان

36401 آدرس جیمیل معتبر (valid address)، بدون آدرس های تکراری.
بسیاری از حرفه ای های دنیای تجارت الکترونیک علاقه وافری به تبلیغات اینترنتی با استفاده از سرویس های جالب، موثر، فراگیر و جهانی گوگل دارند. از جمله سرویس های ادوردز (adWords) و ادسنس (adSense) که توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده و باعث تحول بزرگی در آنچه که با عنوان |تبلیغات اینترنتی| از آن یاد می شود، شده است. یکی از راه‌های مفید، موثر و عالی در زمینه تبلیغات فروش اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می‌باشد که اهمیت ویژه‌ای دارد.با توجه به رفابت شدید بین فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در حوزه تجارت الکترونیک، استفاده از روشی که نیاز جستجوگران خدمات و کالاها در وب را در سریع‌ترین زمان برآورده کرده و بتواند حسن اعتماد آنان را جلب کند، بسیار مهم است. همچنین زمان فاکتور مهمی جهت جذب مشتری در رقابت تنگاتنگ فروشندگان و نیز بی‌اثر کردن محدویت هایی از جمله فاصله جغرافیایی فروشنده و مشتریست که خود دست کم باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها برای هر دو طرف خواهد شد.
با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان تمامی مخاطبانی را که در سراسری دنیا از سرویس |پست الکترونیک| استفاده می‌کنند، پیدا کرده به مقصود خود در زمینه تبلیغات اینترنتی دست یافت. سرعت، عدم محدودیت زمانی و مکانی و قابلیت پیگیری و بررسی نتیجه کار، از قابلیت‌های کم نظیر این روش فروش و تبلیغ است.
همانطور که اشاره شد یکی از سرویس‌دهندگان بزرگ در این زمینه گوگل می‌باشد که علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا از جمله در بین فارسی زبانان دارد.
در اینجا برای ارتباط با کاربران گوگل و ارسال پیام خود به آنها و انجام تبلیغات، بانکی شامل 36401 آدرس مختلف ایمیل قرار داده شده که آماده دانلود جهت کار تبلیغات یا هر نوع پیامی به آنها می‌باشد.
- تمامی این آدرس ها معتبر (valid address) بوده و اعتبار آنها از طریق ارسال سیگنال به سرور جیمیل تست شده است.
- زمان تست اعتبار این آدرسها، 26 خردادماه 92 می‌باشد.
- این مجموعه فاقد آدرس‌های تکراری است.
- قیمت نازل
- آدرس های موجود از چند بانک ایمیل و چندین فایل مختلف که از سطح سایت‌های ایرانی جمع‌آوری شده، استخراج شده است. و شامل آدرس‌هایی از علاقه‌مندان به موضوعات مختلف وب، موضوعات اجتماعی، اقتصادی، دانشجویان،آدرس‌های عمومی و کلیه کاربران اینترنت می‌باشد.
- برای تهیه این مجموعه سعی شده است که حتی‌الامکان آدرس‌های ایمیل ایرانی گردآوری شود.
- مسئولیت ارسال پیام‌ها و نامه‌هایی با مضامین خلاف شرع و قانون، تنها بر عهده استفاده کننده خواهد بود ؛ فروشنده و سایت مسبی هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
می‌توانید این مجموعه را که تنها شامل یک فایل متنی است،پس از پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین با کارت عضو شتاب خود، بلافاصله از همین سایت دانلود نمایید و با ارسال پیام‌ها از جمله تبلیغات خود به آدرس‌های این مجموعه، شاهد نتیجه آن باشید

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


پروژه بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر قبل از امتحانات

قیمت: 12000 تومان

بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحانات و در ایام امتحانات
قالب بندی : DOC
قسمتی از متن :
قرن حاضر قرن فن‌آوری، قرن اضطراب و قرن پیچیدگی‌‌هاست که هر کدام انسان را مخاصره کرده‌اند. در میان این گرداب، آن چه از انسان امروزی انتظار می‌رود دانش آموزی و کنار آمدن با پیچیدگی‌های دنیاست. این پیچیدگی، انسان امروزی را بر آن داشته تا با آن کنار آید و برای کنار آمدن بر این وضع، از مکانیزم تعادل حیاتی سود می‌جوید. انسان مجموعه‌ای از هیجانات است که برای مقابله با این پیچیدگی‌ با آنها توسل می‌جوید. در این میان اضطراب مشهود و بارز است. همه ما از معنای واژه اضطراب و چگونگی احساس‌مان در زمانی که می‌گوییم مضطربیم، تصور کلی داریم. ما می‌توانیم تا حدی در مورد تجربه‌ درونی مرتبط با چنین احساس‌هایی هم داستان‌ باشیم. جدا از نظریه‌‌پردازیهای که در مورد اضطراب شده، اضطراب نقش یک علامت خطر را مبنی بر این که جریان بر وقف مراد نیست برای فرد ایفا می کند. در این تلاطم قرن، نقش انسان بر کسب دانش رقم زده است. انسان دانش را کسب کرده و به پیش می‌رود و هرچه می‌آموزد در انبار ذهن خویش آنها را اندوزش می‌کند.
تعداد صفحات : 68 صفحه

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


پروژه رابطه ی منبع کنترل درونی و برونی با عزت نفس

قیمت: 16000 تومان

رابطه ی منبع کنترل درونی و برونی با عزت نفس
قالب بندی : DOC
قسمتی از متن :
منبع کنترل که دارای دو بعد درونی و بیرونی است و بنابر فرضیات راتر ,افرادی که دارای منبع کنترل درونی هستند معتقدند که اعمالشان نقش عمدهای در به حد اکثر رساندن برون دادهای بد یا خوب دارد و افراد دارای دارای منبع کنترل بیرونی٬ فکر میکنند برون دادهای بد یا خوب ارتباطی با رفتار انها ندارد.
عزت نفس به مقدار ارزشی گفته میشود که فرد به خود نسبت میدهد و فکر میکند دیگران برای او به عنوان یک شخص قائل هستند.
جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش دانشجویان دختر و پسر دانشگاه اصفهان بوده و نمونه انتخاب شده نیز 60 نفر از دانشجویان که شامل 30 دختر و 30 پسر بوده که در کتابخانه ادبیات مشغول به درس خواندن بو دند و روش نمونه گیری نیز نمونه گیری در دسترس است.
روش آماری که در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفت ٬با توجه به این که پژوهش دارای دو متغییر بوده که هر کدام نیز دارای دو بعد بودند روش خی دو بود.
تعداد صفحات : 99 صفحه

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

سریال ایزل (دوبله فارسی)

قیمت: 14000 تومان

سریال ایزل محصول کشور ترکیه است و این سریال یکی از سریال‌های پر طرفدار است که در شبکه شو تی‌وی ترکیه و بعضی از شبکه‌های آمریکا پخش شده‌است. سریال ایزل جوایز‌های زیادی هم گرفته. این سریال در سال 2009 و در 28 سپتامبر در شبکه‌های ترکیه پخش شد. در این سریال معروف ترین بازیگران ترکیه بازی کرده‌اند. سریال ایزل در 71 قسمت 90 دقیقه‌ای (148 قسمت 45 دقیقه ای ) تهیه شده‌است
خلاصه داستان:
عامر با دختری بنام آیسان دوست است. سردار، پدر آیسان به کمک دو دوست عامر به نامهای چنگیز و علی و به کمک خود آیسان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه ریزی شده برای سرقت از یک کازینو قرار داده و او با خیانت دوستانش به عنوان گناهکار راهی زندان می‌شود. عامر طی یک حادثه آتش سوزی در زندان به شدت دچار سوختگی می‌شود، اما به کمک فردی بنام رامیز و طی یک جراحی پلاستیک، چهره اش تغییر میابد. دوستان عامر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی می‌سپارند، غافل از اینکه عامر با چهره‌ای جدید و نام جدید ایزل به قصد انتقام گیری دوباره وارد جمع دوستانه آنها شده‌است.
جایزه ها در سال 2010
بهترین تریلر
بهترین ویرایشگر عکس‌ها
بهترین تدوین گر
بهترین بازی اصل
بهترین موزیک
بهترین صحنه بیاد ماندنی
بهترین کارگردانی
بهترین بازیگر درام
بهترین سریال درام بهترین نویسندگی
این سریال فقط در کامپیوتر قابل اجراست

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

مجموعه آموزشی پرورش بلدرچین

قیمت: 8500 تومان

شروع پرورش در ایران صنعت پرورش بلدرچین حدود 15 - 12 سال پیش در ایران آغاز شد و با توجه به سرمایه گذاریهای انجام گرفته در سالیان اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای نموده بطوریکه هم اکنون در ایران نژادهای گوناگونی از این پرنده پرورش داده می شوند. همگام با توسعه این صنعت و عرضه گوشت بلدرچین، بازارهای مصرف گوشت و تخم آن نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای پیدا کرده و با توجه به ارزش غذائی گوشت و تخم آن و بالا رفتن آگاهی های عمومی در زمینه تغذیه انتظار آن می رود که استقبال عمومی از محصولات بلدرچین روز به روز افزایش یابد. هم اکنون نیز تراکم مزارع پرورش بلدرچین بیشتر در نقاط مرکزی ایران بوده و این نقاط از قطب‌های مهم پرورش بلدرچین در ایران به شمار می‌روند.
آشنایی با كسب و كار پرورش بلدرچین
آموزش كاملا تصویری
آشنایی با محصولات بلدرچین
آشنایی با بازارهای مربوطه
شرح كامل پرورش بلدرچین

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


پمپ باد همراه اتومبیل 4 كاره GALAN (سه ماه گارانتی تعویض)

قیمت: 100000 تومان

هیچ وقت اتومبیل شما در جاده نمی ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهید داد . كمپرسور مخصوص اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام مستقل می باشد و لاستیك اتومبیل و هر گونه وسیله بادی شما را در عرض چند دقیقه باد می كند .
توجه مهم :
پمپ باد گالان بر خلاف اکثر پمپ بادهای موجود در بازار یکبار مصرف نمی باشد و دارای سه ماه گارانتی تعویض و تا 3 سال خدمات پس از فروش می باشد .
در صورت نیاز به كسب اطلاعات بیشتر میتوانید پس از ثبت سفارش و دریافت شماره تلفن تماس حاصل نمائید .
نشان تجاری :   گالان :: GALAN
مشخصات فنی محصول :
مخصوص خودرو های سواری
دارای فلاشر ، چراغ قوه ، درجه اندازه گیری باد
شرایط ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

دستگاه تصفیه هوا داخل خودرو

قیمت: 20000 تومان

آیا میدانید آلودگی هوا در فضاهای بسته 3تا5 برابر بیشتر از فضای باز است و این آلودگی سبب انواع بیماریهای جسمی و روانی لاعلاج میگردد
آیا میدانید با استفاده از قابلیتهای این دستگاه بسیار ساده ، کارا با قیمت مناسب میتوانید خود را در برابر این خطر بیمه نمایید
این محصول با تولید یون منفی و اکسیژن فعال با استفاده از نانو تکنولوژی در داخل خودرو شرایط زیر را فراهم می نماید
- غبار و دود هوای داخل خودرو را تصفیه و مشابه شرایط هوای جنگل و کوهستان تغییر می‌دهد
- با نابودی مولكول ترکیبات شیمیایی ، ویروسها و باکتریها موجب رفع بوهای بد میگردد
-با افزایش دید و خسته نشدن راننده میزان حوادث و تصادفات را کاهش می دهد
- به سرعت هوا و تجهیزات داخل خودرو را استریل و ضدعفونی می نماید
یون منفی به همراه اکسیژن فعال برطرف كننده:
- دود و بوی سیگار ، بوی بدن و عرق، بوی چرم ، حساسیتهای گرده گل، رسوب كرك حیوانات اهلی و تمامی
ذراتی كه اندازه آنها در حد 1میكرون می‌باشند.
یون منفی را ویتامین هوا می‌نامند و این ویتامین برای سلامتی بسیار مفید است بطوریكه :
- خون را تصفیه و فشار آنرا تنظیم ، عضلات قلب را تقویت و تنفس را آسان می‌نماید
-‌ به تحریك فشار ناشی از حنجره و برونشیت خاتمه میدهد
- متابولیسم ( سوخت و ساز بدن )‌ را ارتقاء می دهد
- ضریب بهره هوشی کودکان را افزایش می دهد
- موجب مانده گاری حافظه سالمندان می گردد
- خستگی و كوفتگی را برطرف می‌نماید
- موجب ارتقاء سلامتی و افزایش طول عمر می گردد
با نابود کردن ویروسها ، باکتریها ، قارچها ، کپکها و جلبکها در كاهش تشدید بیماریهایی مانند سرفه كردن، عطسه كردن، آسم ، آلرژی ، تاثیر
موثری داشته و موجب کاهش سرایت بیماریهای واگیردار می گردد.
با نابودی مولكول ترکیبات شیمیایی ، ویروسها و باکتریها موجب رفع بوهای بد میگردد
با افزایش دید و خسته نشدن راننده میزان حوادث و تصادفات را کاهش می دهد
موجب ارتقاء سلامتی و افزایش طول عمر می گردد
خون را تصفیه و فشار آنرا تنظیم ، عضلات قلب را تقویت و تنفس را آسان می‌نماید
كاهش تشدید بیماریهایی مانند سرفه كردن، عطسه كردن، آسم ، آلرژی ، تاثیر
- استاندارد عدم کاربرد مواد مضر در ساخت سیستم ROHS
- استاندارد بهداشتی اتحادیه اروپا CE
- یكسال ضمانت تعویض
طریقه ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید  .

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

بند انداز صورت بانوان(موکن نخی)

قیمت: 5700 تومان

موکن نخی آرایشی مروارید در رنگ های سفید, قرمز, آبی و قهو ه ای
برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد : یک روش که بند انداختن میباشد یك روش قدیمی است كه آرایشگر یك سر نخ را با دندان گرفته و سر دیگر را با دست چپ میگیرد سپس با دست راست خود قسمت میانه نخ را توسط انگشتان نشانه و میانی خود بصورت یك حلقه در آورده و توسط آن اقدام به كندن موهای زائد میكند.
برای راحتی عمل بند انداختن و عدم نیاز به آرایشگاه ما دستگاه موکن نخی مروارید را به شما بانوان محترم معرفی مینماییم . با قراردادن بند آن بر روی پوست و با بازو بسته کردن اهرم های آن که همانند قیچی میباشد موی زائد شما به دور نخهای بند انداز تابیده شده و از ریشه بیرون می آید.
طبق تصویر نخ از قبل به موکن بسته شده و تعدادی نخ اضافه هم درون بسته کالا قرار داده شده تا در صورت نیاز طبق دستورالعمل روی جعبه می توانید به وسیله ببندید. شما می توانید از هر نوع نخ آرایشی که در دسترس دارید بر روی این دستگاه بسته و استفاده کنید
با صرفه ترین ,سریع ترین و ارزان ترین روش دریافت, خرید نقدی(واریز به حساب فروشنده) است. زیرا علاوه بر تخفیف, کرایه باجه پست شهری از اینترنتی کمتر است. پس از واریز وجه فقط کافیست مشخصات واریز را به وسیله پیامک و یا تلفنی اطلاع داده و کمتر از چند ساعت, کد رهگیری پستی سفارش را دریافت کنید.
-
در خرید پستی هزینه این سفارش, ارسال با پست پیشتاز: 11000 تومان و ارسال با پست سفارشی: 8500 تومان می باشد اما در خرید نقدی ( واریز وجه به حساب فروشنده) بخشی از هزینه ارسال را فروشنده می پردازد و هزینه دریافت آن با پست سفارشی 7000 تومان و پیشتاز 9000 تومان میشود. دریافت سفارش با پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری و پست سفارشی 5 الی 8 روز زمان می برد.
- ساخت ایران
- موکن نخی آرایشی
- شماره ثبت شرکت: 141775
- در رنگ های سفید, قرمز, آبی و قهو ه ای
- 17% تخفیف برای مشتریانی که روش پرداخت وجه را تعیین کنند

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

آموزش زبان نصرت 1و2و3

قیمت: 6000 تومان

آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3نسخه اورجینال شامل یک DVD - قابل پخش:
در تمام دستگاه های VCD , MP3 , DVD های خانگی, MP3 پلیرهای همراه, گوشیهای موبایل با قابلیت پخش MP3, دیسک من ها, ضبط های سی دی اتومبیل, تمامی پلیرهای خانگی و سیار با قابلیت پخش فرمت mp3
آیا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید؟ به همان سادگی كه فارسی صحبت میكنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیاز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسط اعجوبه تقویت حافظه و ابداع كننده روشهای نوین تند خوانی در ایران
*
آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز بدون نیاز به کتاب, جزوه و مدرس فقط با روزی 30 دقیقه زمان برای تمرین !
شامل 450 ساعت فایل صوتی MP3 مکالمه زبان از مبتدی تا پیشرفته با آموزش گرامر, تلفظ کلمات به همراه آموزش بسیاری از جملات و لغات پر کاربرد زبان مطابق با آخرین متدهای آموزش زبان دنیا
*
- بدون نیاز به کتاب و درس
- دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری
- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف
- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا
روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی
مهارت كامل در مكالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش كردن به هر درس
با صرفه ترین ,سریع ترین و ارزان ترین روش دریافت, خرید نقدی(واریز به حساب فروشنده) است. زیرا علاوه بر تخفیف, بخشی از هزینه ارسال به عهده فروشنده است. پس از واریز وجه فقط کافیست مشخصات واریز را به وسیله پیامک و یا تلفنی اطلاع داده و کمتر از 2ساعت, کد رهگیری پستی سفارش را دریافت کنید.
-
مبلغ نهایی سفارش با احتساب هزینه پست:
در خرید پستی هزینه این سفارش, ارسال با پست پیشتاز: 8500 تومان و ارسال با پست سفارشی: 6500 تومان می باشد اما در خرید نقدی ( واریز وجه به حساب فروشنده) بخشی از هزینه ارسال را فروشنده می پردازد و هزینه دریافت آن با پست سفارشی 5000 تومان و پیشتاز 6000 تومان میشود. دریافت سفارش با پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری و پست سفارشی 5 الی 8 روز زمان می برد.
- 100% تست شده
- قیمت رو جلد: 6500 تومان
- اورجینال نقره ای - دارای گارانتی
- شماره شناسنامه: 020535-0127-6
- قیمت برای مصرف کننده: 4500 تومان
- حجم نرم افزار روی حامل: 3.95 گیگابایت
- دارای شماره تماس پشتیبانی جهت پاسخگویی به سوالات شما

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

پودر درزگیر رادیاتور ( آمریكائی )

قیمت: 15000 تومان

اگر آب رادیات شما كم میشود اگر از زیر ماشین در حال حركت آب یا ضد یخ میریزد و اگر ... احتمالا قسمتی از مسیر خنک کننده یا رادیات یک سوراخ یا ترك ریز داره که آب در حرکت و با بالا رفتن فشار از این سوراخ به بیرون میپاشد .
درز گیر رادیات به سادگی مشكل شما را حل میكند . این مواد ,
مواد پولک مانندی هستند ( از جنس رادیات ) كه باید در رادیات بریزید . این مواد در مسیر خنك كننده حركت میكنند و اگر آب یا ضدیخ بخواهد از جایی بیرون رود به اون قسمت چسبیده و آنجا را مسدود میكنند . و مشكل شما به همین سادگی در عرض چند دقیقه  برای همیشه حل میشود .
این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجود و قابل استفاده میباشد و در صورت عدم تطابق کالا با نوشته های فوق خریدار امکان مرجوع کردن کالا و دریافت کل مبلغ پرداختی خود را خواهد داشت
محصول شركت ALUMASEAL آمریكا
طرز استفاده بسیار ساده ( بدون نیاز به تخصص )
برای تمامی خودرو ها
طریقه ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید  .

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


1 فروردين 1387برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : مینا

كوچكترین دوربین دنیا Mini DV

قیمت: 375000 تومان

دارای سنسور صدا : ( شما می توانید دوربین را در حالت آماده باش قرار دهید: بدین صورت که با زدن یک دکمه دوربین را در مکان مورد نظر قرار دهید و به محض ایجاد  کوچکترین صدایی شروع به فیلم برداری می کند
این کمک به صرفه جویی در مصرف باطری، حافظه و عمر مفید دستگاه می باشد.
البته این یک حالت اختیاری است و شما در خالت عادی هم می توانید فیلم برداری کنید.
این دوربین به خاطر سایز بسیار کوچکش به راحتی قابل حمل و نقل است و روی هر محلی قابل نصب است : توسط لوازم جانبی که دارد.(کیف، پایه مخصوص، گیر مخصوص ) می توانید آن را روی کلاه - لباس- چوب اسکی- دوچرخه- روی میز- روی دیوار یا هر جای دیگر نصب کنید. یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط و همچنین مجوزهای لازم از گمرک (ج1010 ) و وزارت بازرگانی خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند.
مینی دی وی MD80 كوچكترین دوربین فیلمبرداری دیجیتال جهان است كه فقط پنج سانتیمتر بوده و با كیفیت اچ دی HD واقعی فیلمبرداری میكند و با پشتیبانی از 16 گیگ رم میكرو SD امكان ضبط 12 ساعت فیلم را نیز داراست.این دوربین دارای سنسور حساس به صداست به طوری كه با فعال كردن سنسور آن در صورت وجود صدای كمتر از 65 دسیبل در مكانی كه دوربین در آن قرار دارد از ظبط بیهوده تصاویر خودداری كرده و هم در باطری و هم در فضای حافظه به شكل قابل توجهی صرفه جویی می كند (قابلیتی كه هیچ كدام از دوربین های مشابه دارا نیستند) به همین دلیل امكان 250 ساعت استند بای ( آماده باش ) را داراست. یعنی اینكه می تواند بیش از 10 روز بدون شارژ منتظر مانده و به محض وجود صدا اقدام به فیلمبرداری كند، ضمن آنكه در سرعت بالای 120 كیلومتر نیز تصاویر آن محو و تو در تو نشده و دارای همان وضوحی است كه در حالت ثابت فیلمبرداری می گردد.
این دوربین برای اولین بار توسط شركت AEE كه تخصص آن در زمینه تولید انواع دوربین های DV است تولید شده و گواهی ثبت اختراع (Patient Number) آن نیز به نام همین شركت در آمریكا به ثبت رسیده است و مانند همه ی تولیدات این شركت تأییدیه های بین المللی FCE و CE را اخذ كرده است یعنی اینگونه نبوده كه مانند بسیاری از كالاهای چینی ابتدا كشور دیگری آن را تولید كرده و بعد در چین كپی آن تولید شده باشد و این نكته مهمی است كه باید آن را مد نظر داشت. علی رغم آنكه بسیاری از كالاهای چینی از نظر كیفیت در سطح پایینی هستند و البته این بیشتر به خاطر سلیقه خریداران می باشد و نه تولید كنندگان چینی، باید بدون هیچ گونه اغراقی اعتراف كرد كه كیفیت این كالا كاملاً متفاوت و متمایز از خیلی از تولیدات شركتهای چینی است
جدیدترین مینی دی وی MINI DV MD80
قابلیت ضبط صدا به همراه تصویر ...!
8 گیگ و 11 ساعت با رم 16 گیگ
درحال حاضر در ایران این دوربین در هیچ فروشگاه دیگری موجود نیست....
زاویه دید لنز: 72 درجه
توانایی كار در دمای 10- درجه و 60+ درجه
قابل استفاده بر روی تمامی سیستم عامل ها:2000/XP/Vista
جابجایی سریع اطلاعات با پشتیبانی: USB2.0
قابل شارژ از طریق برق مستقیم یا اتصال به كامپیوتر...!
گیره نگهدارنده با قابلیت انعطاف پذیری برای فیلمبرداری بهتر از نقطه مورد نظر
دارای تأییدیه های معتبر بین المللی: CE & FCE و گواهینامه ثبت اختراع ...!

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها

قیمت: 3000 تومان

1700 نمونه سوال عمومی استخدامی شهرداری ها همراه با پاسخنامه
250 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
50 نمونه سوال آمار مقدماتی + پاسخنامه
290 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه
250 نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
200 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی + پاسخنامه
380 نمونه سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی + پاسخنامه
260 نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
مجموعه قوانین شهرداری ها
سوالات استخدامی آزمون سالهای گذشته شهرداریها در رشته های شغلی  زیر می باشد:
متصدی امور دفتری – مسئول دفتر – کارگزین – مسئول خدمات اداری – مسئول خدمات مالی – حسابدار 1 – مامور حراست – کاردان امور فرهنگی – کاردان روابط عمومی – کاردان ثبت اسناد و املاک – متصدی نجات – کاردان حفاظت و مرمت آثار تاریخی – کاردان امور باغبانی – کارشناس امور اداری – کارشناس برنامه و بودجه – حسابدار 2 – کارشناس بهداشت حرفه ای و صنعتی و طبیعی – آتش نشان 1 و 2 – حسابرس – کارشناس بازرسی و نظارت  – کارشناس برنامه ریزی  و آموزش مدیریت دولتی – کارشناس امور فرهنگی – کارشناس امور هنری – کارشناس امور ورزشی – کارشناس روابط عمومی – کارشناس برنامه ریزی – کارشناس حقوقی – کارشناس مطالعات اقتصادی – کارشناس بازرگانی داخلی – آمارشناس – کارشناس مطالعات  اجتماعی – کارشناس ثبت اسناد و املاک – کارشناس آتش نشانی – کارشناس حفاظت و مرمت اثار تاریخی – کاتو گراف – کارشناس امور باغبانی – کارشناس اقتصاد کشاورزی – کارشناس حاصلخیزی خاک و خاک شناسی – کارشناس آزمایشگاه

خرید        سوال از فروشنده

http://www.mizbanmarket.com/20215/ میزبان مارکت


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


http://www.mizbanmarket.com/20215/
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 38726
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



ساک ورزشی نایک کیف خرید جادویی توت فرنگی